Sara Bjersgård

så himla gött....

Publicerad 2008-10-06 23:28:40 i Allmänt,

De gick så himla bra på spinningen...så himla nöjd med mig själv.....yaa! Var inte ens "trött" då hon sa att de var sista låten så både jag och Lina stod upp under hela.....så nu blir de nog medel nivå nästa gång...hoppas jag överlever det..tss
Har dock lite ångest innan jag går till gymmet/friskis nu då jag har så fula märken på axlarna....hoppas dom försvinner snart. Läkaren sa att de var en hudinflammation som var vanlig och som försvinner av sig själv, sen får man antingen invänta att man blir så blek då solbrända huden försvinner allt mer eller att man solar och har då infektionen upphört blir ju dom solade oxå.

Så här fläckig är jag just nu, de har varit värre då jag hade brunare hud.
Vill egentligen skaffa mig en tränings t-shirt istället men gillar att träna i linne.....

Älsklingen hade fixat mat när jag kom hem....han är ju bäst ibland....blev
 kycklingtortillas


Recept kommer här- super enkelt  ( 225grader)
2 Kycklingfileer
1 burk crreme fraiche
½ - 1tsk samba oelek
8st tortillabröd
8 skivor ost

Du skär kycklingfileerna i små bitar och steker dessa. Då dom är genomstekta häller du i creme fraichen och samba oeleken-ta efter behag! Låt de kokas ihop bara någon minut. Sedan tar du ett tortillabröd och lägger ungefär 1msk(lite mer) av kycklingröran och viker ihop till ett paket-vänd dom med den vikta sidan mot plåten. Avsluta med att lägga på en ostskiva på innan de skickas in i ugnen. Låt de stå där tills osten smält!
De är underbart goda och så smidiga att fixa...tar 20minuter från det att du börjar tills du sitter och kan äta=)
Enjoy
//S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-10-07 09:10:45

Hej! Så duktig du är som går på spinning. Jag skulle verkligen behöva komma igång igen. Men det känns verkligen så tungt.

Reseptet på tortillasen sak jag absolut testa. Det lät jättegott. Ha det bra. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela