Sara Bjersgård

snart helg ju!

Publicerad 2008-10-23 20:26:55 i Allmänt,

De blev träning idag ialla fall...borde nog inte gått då jag kände mig hängig i skolan men tog en ipren och blev lite piggare. Dock var kijympan inte alls som jag kom ihåg den och gav inte så mycket tyckte inte jag, lina delade samma åsikt..men jämför väl med kibox och de var ju verkligen en genomkörare....
Känner mig en aning piggare nu faktiskt och precis tagit en lång och varm dusch...härligt. Nu luktar jag kille med....min duschkräm var slut och den andra fanns i köket så tog Isses dubbeldusch...de har en sån killlukt..tss!
Nu har jag även lagat till mig lite pasta och korv som jag ska avnjuta i soffan framför SOS Gute..fortfarande massa dumma stockholmare där och gör massa dumheter..suck!
Sen blir de criminal mindes och sen läggdax...ska försöka sova bort förkylningen tänkte jag.
Lever på nässprej nu för att kunna sova....hoppas jag slipper de snart!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela