Sara Bjersgård

söndag, bjud på kola...lalalalala

Publicerad 2008-10-19 14:01:44 i Allmänt,

Solen skiner utanför...men jag sitter inne och läsa och läsa...dessa nedrans avhandlingar, men nu är jag färdig...lusläste den sista delen av den sista texten för ögonen går i kors just nu, så trött på de! Ska ta och fixa lite att äta nu tror jag...är egentligen inte hungrig men är ändå alltid noga med att äta regelbundet, min kropp blir annars alldeles konstig, ja fungerar inte optimalt!
Igår var en lugn dag....Isse kom ut vid 15 tiden och vi gick en liten promenad....den enda gången han vill gå på promenad är då han har en annan avsikt med de. Här ute lockar de att gå runt elljusspåret då man går längs med golfbanan och man kan leta bollar. Så de blev ingen rask promenix inte....vi gick hand i hand och kollade åt var sitt håll..hahah!
Killarna höll fortfarane på att lana sent på eftermiddagen igår och de bestämdes att de skulle hålla på fram till söndagen så vi åkte till Vaggeryd igen för att handla på Ica så vi kunde få mat hela gänget, vankades taco=)
Men lite senare bestämde sig killarna för att bryta upp och de blev bara jag och Isse som skulle äta kvällsmat....vi hade rätt mycket mat över om man säger så, så de blir taco till lunch idag med...jammi!
Åker en sväng till Skillingaryd om en stund...ska ta och träffa Viktor och bara umgås. Tyvärr var Karin upptagen men ska svänga förbi innan jag åker hem och säga hej iaf och även hämta min fina tvålpump!

Mina underbara vänner.......visar upp våra Jordan-leenden=)


//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela