Sara Bjersgård

tisdagen bara försvann..

Publicerad 2008-10-28 23:10:10 i Allmänt,

Vart tog denna tisdag vägen...har gjort så mycket men tror inte hjärnan riktigt hann med!
Var på intervju för extrajobbet kl 8.30 imorse....supertrevlig dam som var ivrig att få igång mig direkt. Så jag tackade ja till jobb redan på kvällen....bara sådär blev de, hann inte ens tänka ordentligt tror jag, ville ju så gärna jobba.
Sen kom jag hem och satte mig med de plugg jag och Lina egentligen skulle ha gjort tillsammans idag men som vi fick hoppa pga..... jobb=) De gick bra, rätt smärtfritt och de kändes så skönt. Sedan bar de av till taberg igen, denna gång med buss för att inleda mitt första pass.
Kändes skönt att karin jobbade så jag visste att jag skulle bli väl omhändertagen*ler*......är rädd för att bli lite vilsen annars!
De var en skön känsla när jag kom hem sen, kändes som ett roligt extrajobb helt i linje med de jag jobbat med innan lite och härliga barn. Lär jag mig bara alla rutiner och tillvägagångssätt som finns så tror jag jag kommer trivas jättebra där.
Ska dit till helgen och jobba både lördag och söndag 9-21......lika bra att ta mycket på en gång=)

Imorn blir de skola.....illa illa vi börjar redan 8.30.....den som la den tiden måste skrivit fel eller vaknade på fel sida just den schemaläggningsdagen!! Men vi får tillbaka tentorna imorn...spännande....de var så denna gången att man är tvungen att klara tentan för att lämna in slutrapporten. Så de som får göra omtenta kommer göra de denna veckan eller nästa veckan nångång.....hoppas verkligen inte jag är en av dom!

Hoppas ni har haft en skön dag.....hittat på nåt skoj?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela