Sara Bjersgård

Torsdag...

Publicerad 2008-10-16 08:28:32 i Allmänt,

God morgon mina vänner....hoppas ni kom upp utan att snoooza hur många gånger som helst och känner er stressade! Idag blir de en heldag men bild för mig....hoppas han visar oss nåt vetttigt idag, om man nu ska hålla på med det från 9-16....förra gången var de segt de sista timmarna.
Sedan blir de att sätta sig med gruppen och prata om redovisningen..ska se om någon i gruppen kan skriva ut mina staplar på sin skrivare då våran är lite ostabil och opålitlig.



Idag kommer Karin från Stockholm.....Välkommen hem min vän!
//S

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2008-10-16 16:52:57

kom faktist upp i tid :D

men det hjälper inte, fick akut springa till bussen ändå :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela