Sara Bjersgård

vad ska man göra?

Publicerad 2008-10-23 09:28:07 i Allmänt,

Godmorgon alla bloggtittare!
Har ett stort beslut att ta idag.....är förkyld men vill träna ikväll, lite kijympa! Är de värt att gå och se om man kanske blir värre eller ska man hoppa över träning idag. Har inte så ont i halsen utan mer täppt i näsan och så....vad tycker ni?
Jag känner mig liksom inte så pigg just nu men de brukar ju bli bättre under dagen så ska nog invänta lite, käka frukost och dricka några koppar te. Känns de inte bra efter de så får jag nog meddela annie och lina att jag inte ska gå.....fast jag så gärna vill=/
Blev en nogelunda sovmorgon för mig idag...vaknade vid 9 och som vanligt kunde jag inte somna om. Vaknade även kl3 inatt och mådde sååå illa, men de hjälpte med att äta ett knäckebröd...brukar bli så ibland!

Dagen består av skola senare...musik mellan 13-16. Sen ska vi sitta i bibblan 1h och lära oss hur man söker vetenskapliga artiklar på engelska, något vi ska ha till vår slutrapport.
Efter de blir de iså fall träning kl 18......vi får se hur de blir med de...annie ska med för första gången, vore ju så roligt!
Nu är de dax för dagens första kopp te....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela