Sara Bjersgård

Wearing this today

Publicerad 2008-10-18 12:05:32 i Allmänt,

                                     Today I'm wearing this


                                       Jeans från Gina tricot
                                        Tröja från Lager157

Idag kör vi på en slappare stil för ett de är lördag och jag inte skall gå utanför dörren, typ! De är så skönt att man kan gå barfota här hemma i Hok då man annars skulle frysa tårna av sig i lägenheten i Jkpg.....såg dock nu att jag verkligen behöver fixa till mina tånaglar så får ha lite manikyr och pedikyr sen....vilken tur att jag tog med mig mina nya favvo lack:

                          
Blir nog fransk manikyr med små stenar på fingrarna....kör på sånna där smålack då jag aldrig använder upp dom ändå innan lacken blir dåliga och därför är detta mer prisvärt. Har vanligt överlack som jag använder jämt och denna mer röda nyans blir supersnyggt på. På mina tår får de bli antingen den ljuslila från nivea eller det nya från maybelline. Stenarna jag brukar sätta dit på naglarna är köpta på Åhlens i Stockholm och kostar ungefär 25kr....super fina runda "genomskinliga" och något jag verkligen kan rekommendera om man vill ge naglarna något lite extra=) Tyvärr har jag inte hittat några likvärdiga här i Jönköping men fortsätter leta.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela