Sara Bjersgård

Zzzzzzzzzzzzzzz

Publicerad 2008-10-27 18:13:26 i Allmänt,

Så skönt att sola.....jag somnade nästan denna gång, så trött är jag idag!
Då jag låg där och filosoferade (de går inte lyssna på musik i solariumet) började jag att planerade för min och Viktors nya utmaning mot kilona.....kommer berätta allt när vi är färdiga. De jag kan berätta är att vi ska göra upp en utmaning mot varandra där förloraren får bjuda den andra på mat. Vi känner båda att vi behöver motivationen till att motionera och äta bättre, vi ska ta striden mot fettet runt magen...yes!!!
Jag kommer lägga ut utmaningen här på bloggen sen och hoppas ni också vill vara med (ni som behöver de).....men som sagt, mer info kommer senare. Vi ska bara hitta ett tillfälla då vi träffas och diskutera alla detaljer och regler så de blir rätt från början.....sen så kör vi igång.
Har ändå varit rätt duktig med träning nu...var på friskis 3 gånger förra veckan och ett varv runt munksjön....hoppas jag och Lina håller i detta nu. Redan inbokat spinning imorn.....svettigt och gott!

Imorn ska jag på anställningsintervju till de extra jobbet jag pratat om, hoppas de passar mig och att de finns lite jobb att få- helst helgerna skulle va bra, då behöver man inte tänka på att de stör skolan och allt plugg.
Sen blir de att åka hem till Lina och plugga inför fredagens seminarium...vi kan tyvärr inte göra allt då vi har två lärandemiljöer att summera som inte är förrens ons-tor men lite blir de och sen som sagt drar vi till Friskis.
Hoppas ni har haft en härlig måndag
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela