Sara Bjersgård

Dagens....

Publicerad 2008-09-30 22:10:47 i Allmänt,

Idag var de dax för kursstart på delkurs 2....uch vad mycket vi har framöver- redan ångest!
Ska ta och beställa alla böcker som behövs imorn och sedan börja läsa...vill inte drabbas av panik redan..........
     
                             Gissa vad vi läser om??

När jag kom hem blev de till att plantera om lite blommor...köpte ljung senast och har inte hunnit sätt ut dom i krukorna. Så jag slängde de vissna blommorna från sommaren, jag kunde spara och plantera om klängväxterna till mindre och nu sätta in dom istället..blev skitbra. Har tyvärr inga fina krukor så de räcker till alla nu så fick bli några av de billiga(mindre fina).

Beställt ett linne nu från pyttis.blogg.se med trycket Today I'm wearing this...helt underbara och nu hade hon fått hem fler så nu hoppas jag att jag inte beställde försent. Finns bara ett ex antal av varje....vill ha!!!!
Har även spanat in bloggen lindaslya.blogg.se och deltar i tävlingen om priser från BelCol men underbara rengöringssaker och så för ansiktet...hoppas jag vinner..tss=)

Min dag i kortfattad variant:
...dag: Lång sovmorgon efter en hektisk gårdag. Haft skola mellan 13-16 med introduction av nya delkursen- Läs-och skrivlärande. Myskväll framför tv:n med Idol och Soo you think you can dance...finalen!!
...hår: Nyduschat utsläppt helt utan hårprodukter i...så ser lite tunt och platt ut=)
...smink: Foundation,rough och brun mascara
...motion: Gått fram och tillbaka till skolan och gått i trappor...thats it!
...lunch: Fisk med potatismos och dillsås
...middag: Fil med flingor,linfrön och russin
...kläder: mörka jeans, nya vita t-shirt och ginakofta. Just nu i mysbyxor(träningsbyxa) och tröja.
...låt: With you- Chris Brown
... läsning: aftonbladet.se och alla bloggar
...bästa: Att känna känslan av att hittat massa fynd...shopping är livet=)
...sämsta: Känslan av panik redan innan kursen har börjar typ.
...kvällssysselsättning: Kolla på tv såklart.....och kanske smaska på glass, börjar känna begäret!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela