Sara Bjersgård

effektiv dag!

Publicerad 2008-09-02 21:03:36 i Allmänt,

Snart har halva veckan gått och själv hinner jag knappt med. Igår var jag ledig och passade på att ta de lugnt.....fortfarande förkyld så inga stora rörelser inte. Försökte plugga lite men inspirationen försvann väldigt snabbt. Dock fick vi gjort en massa saker hemma....städning och så. Fick upp speglen i hallen nu som vi fått av Johan....så nu har jag äntligen en helkroppsspegel i hallen. Varför är de så att inte killar inser behovet av att kolla på sig själv en sista gång innan man går utanför dörren??
Idag var de föreläsning på förmiddagen och vi fick även reda på vår VFU-plats idag....vad spänd jag var. Hade en föraning om att jag skulle komma åt råslätt-tabergs hållet då jag var i huskvarna förra gången. Och konstigt nog hade jag rätt....hamnade i Månsarp...så blir att pendla rätt långt i 5veckor där. Men de är ju nåt jag är väldigt van vid....men hade faktiskt hoppats att få mer centralt den här gången,men men.
I eftermiddags pluggade jag en del igen...är mycket i skolan just nu. Hann dock med en härlig promenad...de var så härligt väder ute. De var egentligen som en sån där vårdag så de börjar bli lite varmare och man äntligen kan ta av sig jackan och bara gå i tjockatröja, något jag älskar känslan av.

Vill bara skicka en sista hälsning till min underbara syster som just nu ligger på Ryhov. Hoppas dom hittar nåt nu så du kan bli bättre. Ringer imorn och kollar hur du mår.
LOVE//lillSis

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela