Sara Bjersgård

en dag i taget

Publicerad 2008-09-10 22:42:18 i Allmänt,

hmmm...imorn är de den 11september...en tragisk dag på många sätt....men kommer alltid vara min mammas födelsedag med, vilket gör de till en bra dag. Imorn åker vi hem till Hok för att fira och umgås....Grattis mammsen!
Idag har jag varit ledig och ha äntligen tagit mig i kragen och varit på vårdcentralen för att kolla blodvärdet och skörldkörteln....han trodde jag var pigg och frisk men tog massa prover och så för att kolla. Får reda på svaret nästa vecka...hoppas inte de visar nåt alls=) Men de känns jättebra att fått en ordentlig koll med blodtryck,reflexer,hjärta och lungorna och så en massa blodprov-det borde alla göra ibland. Doktorn jag hade var superhärlig och först blev ja lite chockad då han ställde massa frågor om alkohol och hur mycket jag drack...hmmm....men han pratade om de tydligen med alla nya ungdommar han hade....han ville att jag skulle uppmana mina vänner att inte bli fulla....så nu gör jag de mina vänner.....don't drink and get full=)
Har varit en sväng på a6 med och införskaffat present och grejer till nya lampan, hittat en massa fina lycktor nu men dom är så fasligt dyra dom jag vill ha. Någon som har tips på nån fin lyckta,helst en som jag kan ställa på golvet och är rätt stor??!!

Är lite nervös inför imorn...ska upp tidigt och ta mig ut till Månsarpsskolan där jag ska träffa min nya handledare och nya klass. Kommer bara göra observationer imorn under 1h men de är ju dit jag ska till i 5veckor sen så de är lite pirrigt. Wish me luck**//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela