Sara Bjersgård

fredag hela veckan...

Publicerad 2008-09-12 19:56:05 i Allmänt,

Då var de fredag igen och jag är helt slut. Haft en bra dag i skolan och använt min kreativa sida!
Igår var en härlig kväll med familjen, massa glada skratt och god mat. Min familj är bra konstig ibland men skulle aldrig klara mig utan dom,så är de ju! Vi gav mamma presentkort på A6 så hon kan förnya lite av sin garderob med kläder från detta sekelskiftet....haha...enda kravet är att jag och annie måste hänga med. De första hon sa är att hon vill ha ett par röda stretchjeans....suck!
Igår hade vi även lite klipp och färgsalong här hemma. Jag försökte ännu en gång få mitt hår i en enhetlig färg....gick inte den här gången heller men de blev lite jämnare än innan så får väl vara nöjd. Sedan klippte jag Isse och slingade håret, blev inte alls som jag hade tänkt mig med slingorna..såg mer fläckigt ut...men men!
Ikväll är de bara slappa framför tv:n på schemat.....jag och Viktor tycker lite synd om varandra....vad bra de hade varit om vi hade varit grannar!!!
Fick besked från läkaren idag att proverna visade nån avvikelse på ämnesomsättningen så måste boka ny tid om 3v och ta nya prover. Kanske blir de så att jag får medicin för det eller så är de så lite att de inte behövs, kanske är de svaret på några av de 20kilo de senaste åren.
Dax att fixa lite mat- lax med ris blir de ikväll.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela