Sara Bjersgård

Inredningsspecial

Publicerad 2008-09-30 19:03:21 i Allmänt,

Jag är en person som älskar inredning och hade jag haft pengar hade jag kunnat köpa det jag vill, men nu är de inte så i nyläget och därför är Ullared himmelriket.(älskar även Ikea)
Men nu behöver jag hjälp att bestämma om jag ska behålla de gamla gardinerna i vardagsrummet eller om jag ska ha de jag köpte igår.

Detta är de gamla gardinerna- spana gärna in  den matchande nyinköpta löparen på bordet.
Jag har fått nippran på mörklila och har även denna färg på toaletten, ville ha en liten varmare färg nu till hösten/vintern än den isblåa som vi hade innan.

Detta är dom nya gardinerna-helt underbart snygga och som alltid lite för långa=)
Men vilken tycker ni är bäst??

Visst är dom alldeles bedårande!!!??

                                     
Glömde köpa passande ljus=)       Äntligen fick jag mina lyktor
                                                        men ska införskaffa mig en större med

Då jag bytte färg i vardagsrummet förflyttade jag de blåa till sovrummet- blev så nöjd med det!


Här är några guldklimpar i vårt hem när de kommer till inredning.
Denna snygga vinhållare fick jag av min syster i studentpresent så vet inte alls vart hon har köpt den, tyvärr.(klicka på bilden för förstorning)
Denna hylla är inget jag köpt själv utan fått av min pappa för länge sen, en av de få saker jag tog med mig när jag flyttade hemifrån. Den är så himla stilren och vi har försökt göra denna mer personlig med en massa kort på oss.

För er som känner mig vet att jag ÄLSKAR ljuslyktor och dessa två är mina absoluta favoriter=)

                 
De första är köpta i en liten inredningsaffär nere på stan som jag inte kommer ihåg namnet på. De har egentligen svindyra saker men passade på när de reade ut en massa. Dessa lotuslyktorna finns i massa olika varianter men dessa är de snyggaste designen jag sätt än så länge. Sen har vi de fina krakelerade från Indiska som jag har i massa olika färger och former- Indiska "is the place to be" om du letar lyktor.
//S

Kommentarer

Postat av: Kristina

Publicerad 2008-10-02 08:44:15

Hej!

Så mysigt ni har det i eran lägenhet. Visst är lila en mysig färg till hösten. Har också precis tagit ner mina lila gardiner. Men jag tycker absolut att du ska behålla dina. De passade jättebra i rummet. Snyggt också med löparen i samma färg.

HA det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela