Sara Bjersgård

Kaffepaus it da shit...

Publicerad 2008-09-16 22:11:59 i Allmänt,

Kom precis hem från en kväll på Kaffepaus med mina vänner. Var väldans trevligt och tyvärr går ju tiden så himla fort.
Fick ytterligare en utmaning av Eve...att skriva om de bästa bloggar...som jag själv läser.
1. Evelina Kimmehed
- såklart! Hon har en blogg om livet i Vaggeryd och jag hänger med i min väns liv bättre då jag inte träffar henne alls ofta=/
2. Kristina Leek- Skriver mest om saker hon tillverkar, vykort, scrapbooks och fina påsar. Då jag inte träffar henne varje dag längre på HLK får man lite nys om va hon har för sig nu.
3. Karin Gustavsson- har en blogg hon sällan uppdaterar med nya inlägg..(ajabaja). Men har en massa roliga tankar om de mest konstiga saker.....underhållande läsning!
De var de jag kollar på mest....Har inte så många kompisar som skaffat blogg (än).
Sen har jag kollat in bloggen
kanjagblismal.blogg.se.....klart jag skrev in mig och ska kämpa mot mitt mål. Nu gör jag som andra gjort...utmanar er andra....gå med och få inspiration mot de där extra kilona!!!

Får bli en lista idag då jag inte alls orkar skriva mer..haha=)
...dag:
Heldag i skolan,iväg för att köpa dator till morfar som fyller 80år, sen till Kaffepaus för att träffa Kristina och Jessica.
...hår: utsläppt, fönat med volymsprej
...smink: foundation,rough och mascara
...motion: börjat gå fram och tillbaka till skolan, istället för att cykla, doktorn tyckte jag skulle ändra den vanan. Sen gick jag hem från Kaffepaus så ca1h promenix idag.
...lunch: spagetti och falukorv
...midda: En Gi-sallad
...kläder: jeans,linne och kofta+sjal
...låt: kommer aldrig på en låt....sjunger ju jämt!!
... läsning: aftonbladet, jnytt, alla bloggar och hm-katalogen(om den räknas)
...bästa: får ta en lång sovmorgon imorn
...sämsta: vädret....så jäkla trist och kallt
...kvällssysselsättning: Kolla på soo you think you can dance-såklart!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela