Sara Bjersgård

Klädköpen

Publicerad 2008-09-30 20:03:58 i Allmänt,

Var ju tvungen att visa er mina nya klädinköp som gjordes igår....så nöjd med dom alla och billigt va de=)
Som vanligt går skalan i svart och vitt....med några undantag!!

In med det nya och ut med det gamla. Det blev 6st nya linnen.....så ska slänga "alla" gamla nu! För er som inte känner mig så väl ska jag berätta att jag alltid köper linnen och kan aldrig få nog av dom.

Hittade en skjorta som är vit,blå randig(syns knappt på bilden) och så en lång skjorta med snörning under bysten. Kommer även bli helt galen på alla knappar som fanns- men vill man vara fin får man lida pin!

Två tunikor för alla sorters bruk- I love!

Två "Over-size" -tröjor perfekt att ha en slappardag med leggings

Super söta t-shirts med lite av en puffad ärm och går lite utåt så de döljer den lite för stora magen jag har=) Den vita blev de idag med ett par mörka jeans..tss

Sen får jag ju inte glömma att visa det snygga skärp jag införskaffade mig- Me like!


Min köpfest av kläder har nu tagit slut- dock har jag fortfarande ingen jacka så de är prio 1 just nu.
Har ni tips om vart man kan köpa snygga stövlar med så säg bara till.
//S
//S

Kommentarer

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Publicerad 2008-09-30 20:59:47

alla instruktioner står i inlägget.

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela