Sara Bjersgård

ledig...

Publicerad 2008-09-23 22:57:59 i Allmänt,

Jag klarade av dagen.....helt otroligt! Hade redan bestämt mig för att jag skulle gå hem om jag inte orkade vara kvar till eftermiddagens föreläsning. Visst var jag trött efter lunchen men jag och Lina köpte varsin snusklubba och sen gick eftermiddagen rätt smärtfritt.
Dagens kommentar: "De kan inte sitta där med svett i kroppen hela skoldagen."- Eftermiddagens föreläsare pratade om ungdommar som inte duschar efter idrotten.

Gick hem och skrev nästan färdigt mitt arbete idag med...och sen blev de en promenad med Frida idag med....vi är så duktiga vi=)
Så hoppas att de bara var en dag av ren utmattning igår och hoppas jag kommer upp imorn för ännu lite plugg hemma hos Frida.
Hoppas Viktor har de jättebra på sin VFU nu, att Karin inte blir allt för stressad av sin grupp imorn och att Isse inte äter upp hela min dippsås just nu.....
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela