Sara Bjersgård

ledig....

Publicerad 2008-09-17 20:58:38 i Allmänt,

Har haft en heldag men plugg idag.....suttit nu sen kl10 till kl19 vid burken och skrivit på min slutrapport. Men nu är den snart färdig...bara visionen kvar....jippi!
Så därför har jag inte så mycket roligt att berätta om idag.....
Imorn blir de att luncha med Britta och Linda och lilla sixten, kanske hänger nån annan med...de vet jag inte förrens imorn vilka vi blir.
Får ta och efterlysa min bästigaste vän Karin som inte har varit anträffbar på hela veckan....har du inte hört av dig ikväll ringer jag dig imorn...lovar!!!
Ligger dubbelvikt av skratt av Idol idag...gud vilka roliga personer. När man trodde man hade "operasångaren" som bäst av alla så kommer damen i lilakavaj.....ååå va kul*tår*
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela