Sara Bjersgård

På jakt efter en jacka!

Publicerad 2008-09-24 21:04:20 i Allmänt,


Har varit ute och kollat på internet på jackor nu som jag kan ha i höst/vinter.
Nu behöver jag smakråd från alla er vad ni tycker jag ska införskaffa......tyck till nu...vilken är er favorit??!






 







Den sista jackan har jag testat på H&M och gillade den skarpt...men måste ut i jackdjungeln och testa en massa.

Idag har jag varit effektiv...varit hos Frida och pluggat. Nu har jag inte bara haft en vän som kollat igenom mitt arbete utan TVÅ....så bra de kan bli=)
Sen gick vi och lunchade nere i stan på MackMakeriet...så goda smörgåsar dom har. Blev en halva med chicken curry och andra med tonfisk...men tyvärr hade dom nog råkat hälla i hela citronpeppar-karet i tonfiskröran för den gick inte att äta...illa illa.
Måste nog äta något nu..helt glömt bort att äta kvällsmat!!
//S






Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2008-09-25 19:38:33

jag håller på nummer sex. riktigt fin! eller åtta! =) själva formen va riktigt nice!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela