Sara Bjersgård

så komiskt

Publicerad 2008-09-08 20:10:19 i Allmänt,

Haha vad jag skrattade gott när jag läste Eves blogg om hennes utmaning till mig....jag tänkte precis innan jag läste det att alla håller på med dessa listor och att jag inte skulle börja med de=) Men nu måste jag ju fylla i denna bara för att du, Eve, gav mig denna utmaning.

Mitt liv

Hur många har du varit riktigt RIKTIGT
kär i?  2
Vad tycker du om kärlek?  -  lever för de
Har du flashat/strippat nångång? -gör jag jämt...här hemma=)
När kramade du någon sist? - I dag
Saknar du någon speciell person? - Ja
Har du svårt för att bli kär? - Nä
När kysste du med någon sist? - hmm..typ 4h sen
Ångrar du det?  - Nej, de är ju luft för mig
Är du singel? - nej, sambo
När fick du senast en komplimang? - Idag
Har du hånglat med någon av samma kön? - nix

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: - Ja
Gjort något riktigt dumt: - Jag är en ovanligt fin flicka
Gjort nåt olagligt: - Alla skriver fortkörning på denna fråga, men har man inte blivit tagen har de aldrig hänt..tss
Blivit polisanmäld: - Nej
Fått din mamma att gråta: - Nej inte inför mig
Skämts över dina föräldrar: - Har ni sätt min mammas gula byxor??
Skämts över dig själv: - Ja, fast jag nog inte behöver de-är ju bara mig själv för en lien stund
Sagt jag älskar dig och menat det: - Ja,varje dag
Bråkat med din flickvän/Pojkvän:
- Ja
Dricker du: - Ja
Vilka kläder sover du i: - i trosor
Vad hatar du verkligen: - sjukdommar
Varit kär: - Ja
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Ja, de har väl alla
Är du ensam nu: - Ja, men älsklingen kommer hem vilken minut som helst
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: - Ja, efter jag har slutat plugga

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: - Jag och Isse såklart, kvalsterna oxå
Såg dig gråta:  Isse, lipar till allt på tv nu för tiden
Fick dig att gråta: - Ps I love you-grät floder
Du delade en drink med : hmm fick dricka själv i fredags...men Linda och Frida var närvarande
Du gick på bio med: Isse
Skällde på dig: Isse..fast han skäller aldrig iof
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: Nej
Kramat någon:  Ja
Pussat någon: Ja, har ju den förmånen varje dag
Köpt någonting:  var ju på ikea..
Sjungit:  Ja, sjunger varje dag

Så de var listan de...hoppas ni har fått massa rolig information om mig nu.
Idag blev de en promenix med Frida runt munksjön efter skolan och var skönt att komma ut i solen som sken. Var evigheter sen jag ens gick nu pga förkylningen...men känner mig bättre så hoppas komma igång med träningen igen.
När jag kom hem från promenaden blev de till att plugga inför litteraturseminariet imorn...hoppas de ska bli bra. Sitter nu med en kopp te och smörgåsar....dax för extreme home makeover nu.
                                                                                           
                                                                                                 
Använder mina nya tesilar,underbart snygga och coola                    
Köpta på Granit i Sthlm-75kr styck...de var de värda.


                                                          
                                  Min superhälsosamma kvällsmat-mitt nya liv?=)

Kommentarer

Postat av: britta

Publicerad 2008-09-10 15:07:54

haha sitter med en exakt likadan mugg i handen. med te i så klart;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela