Sara Bjersgård

segt

Publicerad 2008-09-04 21:58:40 i Allmänt,

Förstår ni vad kul de hade varit att kunna sjunga......får alltid den känslan när man kollat på Idol. Men sen får jag samma känsla när jag kollar på Soo you think you can dance....ååå vad jag skulle vilja lära mig att dansa så. Men de lär ju aldrig hända så får fortsätta kolla på andra supertalanger...livet är bra orättvist ibland!
Igår hade jag en heldag men bild på schemat...var rätt roligt faktiskt och hann precis med mina 9bilder innan dagen var slut....dock med kramp i handen och seg i huvudet. Hade bestämt mig för att inte plugga nåt alls på kvällen sen då jag varit så duktig dagarna innan uan åkte upp till systeryster på Ryhov istället. Tyvärr hade hon blivit sämre och fick flyttas till ett övervakat rum....och visste fortfarande inte vad det var för fel. Kom hem alldeles orolig i själen och kollade såklart på Idol och sen Soo you think you can dance(älskar Twitch).
Idag har jag varit ledig och skulle egentligen till tandläkaren för att frilägga och skära bort tandköttet kring visdomstanden...något jag fasade för. Men sen ringde dom och väckte mig imorse och då var min tandläkare sjuk.....suck... fick inte en ny tid förrens om 1månad....orkar inte vänta..tänk om jag får en ny infektion,..orkar inte det igen!
Åkte upp till Annie igen för att se om de blivit nån förändring och som tur är har de nu hittat vad som är felet....infektion/bacill i njurarna(läter hemskt)...så nu ska hon bli flyttad till infektionsavdelningen och sen få massa medicin. Så snart får hon komma hem=)
Ikväll har Lina,Frida och Hanna varit här och vi har gått igenom frågorna till litteraturseminariet tills på tisdag. Kändes skönt att se om man fattat frågorna rätt och diskutera dom med andra. Sen blev de pizza och Idol...vilken avslutning på en torsdagskväll.
Imorn blir de skola igen och sen kommer Linda och Frida hit imorn..får se vad vi tjejer hittar på.
Nu ska jag nog gå och kojsa och vänta på att min älskling kommer hem.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela