Sara Bjersgård

söndagsmys

Publicerad 2008-09-07 18:08:40 i Allmänt,

Så nu är snart helgen över och jag sitter här och försöker plugga. Men har kommit fram till att jag inte kan plugga då Isse är i närheten....hahah lite lustigt men min lilla tjötnisse stör mig hela tiden. Men nu har han gått till pokern så nu är de lite lugn och ro här hemma så nu har jag inget att skylla på.
Hade en jättehärlig dag/kväll i fredags men Linda och Frida...vi var på Twin och käkade och sen hyrde vi film och åt geicha....jammi. Igår var vi en säng hos Annie och sen åkte vi till Ikea för att shoppa loss....tyvärr hittade jag inte alls de jag letade efter så blev så besviken. Men nu har vi iaf köpt oss en lampanordning till vardagsrummet så man slipper sitta i mörkret. Tror de blir skitsnyggt med en skena som går genom rummet och så spotlights riktiade åt olika håll...blir kanon de här.
Idag skulle varit min pluggar dag men sov länge, var hos annie länge och sen var typ dagen slut....nu väntar jag bara på att jag ska känna att jag kan sätta igång filmen Isse har fixat åt mig...."Things we lost in the fire", tydligen en riktigt bölfilm....I love! Kommer en recension imorn...
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela