Sara Bjersgård

tid till vad som helst!

Publicerad 2008-09-27 13:13:55 i Allmänt,

Känner att jag inte gör någonting......då jag är en väldigt rastlös person börjar jag nu bli väldigt "orolig" i kroppen och har nog varit inne på bloggen mer idag än på hela veckan.....
Har som sedvanligt hjälpt mormor med melodikrysset...de var ett ganska svårt kryss idag så fick hjälpa till med hela 3st frågor....!! Tur att jag är ett väldigt allmänbildat barnbarn...tsss (som kan googla=)
Var ute och tog kort på ena äppelträdet i trädgården nyss....Vi fick var sitt vi barn i familjen men det står bara 2kvar...gissa vilket träd som dog......jo mitt såklart!
Men Annies träd är vinteräpplen och de var massa på det nu...tyvärr är de nog inte ätliga i år men det är så vackert med röda äpplen.
                        


Detta är hemmet i Hok- för er som inte vet. Det är underbart fint när snön har lagt sig eller under sommaren när de finns massor med blommor runt hela huset. Längst upp i de vänstra fönstrena har jag mitt lilla rum, med härlig utsikt över poolområdet och skogen.



Blir många bilder idag.....när jag laddad över kameran såg jag bilder jag tänkt lägga in men glömt.
I veckan hade jag en väldans otur med frisyren....
Vem hade jag varit elak mot??
Men lösningen blev mina nya snygga spännen från Kicks...sitter som berget och är väldigt enkla,silver med en liten "diamant" på.



Dax för att laga lite lunch med pappsen och ska fundera på om jag ska införskaffa mig ett (till) lipgloss från Bellme.se...super sött!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela