Sara Bjersgård

Tips

Publicerad 2008-09-27 16:35:38 i Allmänt,

Har ju helt glömt bort att tipsa Britta om en bra sminkremover för ögonen....
Denna är egentligen för vattenfast smink men använder den då man har både ögonpenna och mascara som kanske sitter som berget. Tips överlag är ju att inte använda medel på ögonen för mycket, då de torkar ut dom. Men denna innehåller olja och de är de man ser som mörkblått...därför måste man skaka flaskan ordentligt innan.

Själv behöver jag tips om någon bra basögonskugga....någon man kan ha till alla tillfällen??!! Är ingen person som fixar ögonen med olika skuggor och så, ser altid så konstigt ut på mig tycker jag.
//S

Kommentarer

Postat av: britta

Publicerad 2008-09-27 22:24:48

ooh den ska jag prova! det är skitsvårt att få bort eyeliner. den jäkeln som uppfann smink var banne mig inte kvinna! eller sminkade sig inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela