Sara Bjersgård

50 frågor!!!

Publicerad 2009-04-21 21:33:54 i Allmänt,

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? älsklingen
3. Hur lång är du? 179cm
4. Vilken var den senaste film du såg? .....kommer inte alls ihåg vad den hette
5. Vem ringde du senast? Isse
6. Ditt senaste sms och till vem? Lina...om träning
7. Vad är helgens planer? Kanske hem till Hok? Big comedy & jobb
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gift
10. När såg du senast din mamma? oj....allt för länge sen
11. Vilken ögonfärg har du? blågröna
12. När vaknade du idag? klockan halv 8
13. Har du någon gång hittat en katt? hmm..de tror jag inte
14. Vilken är din favoritplats? ååå finns ju så många. älskar platser nära vatten/havet. hemma i Hok & Londons citykärna
15. Vilken plats föredrar du minst? mörka,kalla platser
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Är nog kvar i Jönköping och har jobbat inom skola i några år. Hoppas jag även flyttat till större boende och barn=)
17. Vad skrämde dig som barn? Hundar,katter och döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Isse
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? oo ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? *hemligt*
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2st men vi delar ju=)
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på någon? Nej de tror jag inte....kanske när jag var liten. Då var jag så åksjuk att jag både spytt i bilar och på flyg*haha*
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota...ni ska se mina fötter efter en sommar-ser ut som en grottmänniskas
26. Är du social? Ja oftast. Gillar att prata men har dagar jag inte orkar vara social heller
27. Vilken är din favoritglass? ååå älskar ju all glass. Men magnum mandel är en klassiker
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, betala av studielån och unna mig massa roliga saker
29. Tycker du om kinamat? Ja de älskar jag
30. Tycker du om kaffe? magen klara inte svart men dricker gärna kaffedrinkar
31. Vad dricker du till frukost? vatten
32. Sover du på någon särskild sida? på höger
33. Kan du spela poker? jag kan alla begrepp och regler men har inte tålamod för de
34. Tycker du om att mysa? Ja de älskar jag
35. Är du en beroendemänniska? Jag är beroende av andra och av mat, tyvärr
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nja tror inte de
37. Vill du ha barn? Självklart!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska,lite franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Gillar att kolla på havet men älskar att bada i poolen
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder,smink m.m
42. Äger du dyra smycken? Nja fått massa äkta men köper själv bara krimskrams...älskar billigasmycken
43. Har du någon gång testat narkotika? nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? 72% choklad
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmmm svårt....Karin brukar dra roliga skämt och vi fnissar mycket ihop.
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt ärr på hakan som jag fick när jag och min bror testade mamma och pappas byxor=ingen bra ide!
47. Vad har du för ringsignal? I'm yours
48. Har du kvar något klädesplagg från när du var liten? Mina första skor
49. Flirtar du mycket? nja var nog flörtigare förr
50. Vart togs din profilbild? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? nee
52. Har du fått fortkörningsböter? nej.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Flyga drake eller egentligen Eldens hemlighet men skumläste den bara lite inför ett seminarium i skolan
54. Läser du dagstidningen? nej.....läser på nätet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Ibland kan jag "viffta" lite med armarna men annars sjunger jag gärna högt
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar aldrig på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Olika preparat mot acne
59. När var du i kyrkan senast? de var länge sen nu
60. Vilka personer utmanar du: Britta, Linda. J & Linda.G

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela