Sara Bjersgård

blind*bling*

Publicerad 2009-04-03 14:33:57 i Allmänt,

Idag är jag riktigt silvrig.....har på mig alla smycken man kan ha tror jag! Var på sånt humör idag och blev mycket bling*bling(stenar). Jag älskar verkligen smycken....de är så kul och de gör sig mycket till en outfit med tex ett snyggt halsband eller stora örhängen.

Idag blev de (som vanligt) min snygga klocka med stenar runt hela urtavlan. Feting örhängerna med 1sten i. Tog mina fina hårspännen med sten på, dock de mest diskreta idag. Hittade min stassring som jag köpte till balen. Sen har jag ju massa bling på mitt armband/berlockerna. Hade även ett silverhalsband på mig idag men inga stenar på de=)
Jag brukar vanligtvis hålla mig till begreppet "Less is more". Då jag vanligtvis kör med bara stora örhängen eller bara ett större halsband. Glömmer oxå väldigt ofta örhängen/ring/armband........dock skulle jag aldrig klara mig utan klockan!
Vilket är ni...är ni silvermänniskor eller föredrar ni guld?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela