Sara Bjersgård

boken har kommit....eländet börjar!

Publicerad 2009-04-03 14:46:32 i Allmänt,

Nu har äntligen boken kommit.......gud va skönt! Blev orolig där ett tag att jag inte skulle kunna läsa alls i helgen. Vad hade jag gjort då.........troligtvis gripits av panik och ångest! Men den snälla brevbäraren kom med den idag så nu har jag ingen ursäkt för att inte plugga längre. Dax att börja läsa!! Dock blev jag positivt överraskad när jag bläddrade igenom den nu och såg hur lite text de var och massa med bilder......kanske inte behöver HELA helgen för att läsa den. Kanske kan jag redan på söndag börja kolla på tentafrågorna jag har kopierat......I wish!
Men målet är i alla fall att läsa ut boken.......så nu ska jag ta fram min överstrykningspenna(blir nog den med orange färg idag) och anteckningsblock+ post it-lappar. Min kväll är räddad!
Dock lär jag inte klara läsa mer då hockeyn börjar vid 19. Isse försökt bjuda hem lite folk hit ikväll men tror de bara blir vi......kanske blir de grillning på uteplatsen.....ååå vad sommarkänslor man får!

Titta vad fin boken är.........kanske blir jag jätteinspirerad!


Ha en trevlig fredags eftermiddag/kväll mina vänner. Så hejar vi på HV riktigt ordentligt så de vinner ikväll=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela