Sara Bjersgård

break..

Publicerad 2009-04-23 16:53:27 i Allmänt,

Har ett break i allt pluggande.....legat ute på en handduk och solat ryggen samtidigt som jag skrivit på vårt fördjupningsarbete. Just nu håller jag på att skriva om kompostering. Men tyvärr gick solen bakom husen allt för fort så hamnade här inne istället.
Har ni haft en bra dag?
Haft skola hela dagen idag men inga föreläsningar utan vi har varit och intervjuat elever och sedan suttit med vårt arbete. Kommit rätt långt nu så är bara lite av litteraturfördjupningen (som jag gör en del av nu) och diskussion kvar....himla skönt!
Imorn blir de nya tag och då hoppas vi att vi hinner bli klara....!
Borde gå en promenix idag men är så tråkigt att gå själv. Blev ingen kibox ikväll.....Lina kan inte och hittade ingen annan som ville gå med mig. Men imorn hoppas vi på spinning....japp!
Snart är de ju helg oxå...jippi
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela