Sara Bjersgård

dagen......lilllördag!

Publicerad 2009-04-08 17:38:19 i Allmänt,

Jahopp...då var de onsdag helt plötsligt!
Haft skola till 14.30 idag och sen messade systeryster om att hon skulle ner mot stan och så skulle vi kolla klänning.........har känt mig så stressad över denna himla klänning fast de är nästan 1månad kvar! Men då jag var helt trött i huvudet efter vår föreläsning om USAs civilreligion och tjafs visste jag att jag inte skulle orka sätta mig och läsa när jag kom hem..... så tackade glatt jag till lite shopping=)
Blev att vi åkte upp till A6 istället då jag kände att jag redan kollat överallt på stan och även tilltalade inte vädret särskilt.
Och kan ni tänka er.....jag har med mig en klänning hem......JIPPI! Ska lägga in lite bilder i nästa inlägg. De roliga är att jag testade den klänningen redan i lördags men fick inte upp dragkedjan så trodde den var för liten och i större storlke var den förstor. Men med lite hjälp av Annie så gled jag i den med.......är lite kortare än vad jag hade tänkt men den är glansig, ljus färg, tyll och med paljetter på.....allt jag ville ha! Dessutom passade den min plånbok......
Nu ska jag ändå försöka sätta mig och läsa lite innan hockeyn drar igång.....kanske blir de sista matchen ikväll på väldigt långt framöver.(kan ju avgöras ikväll) Men HV får gärna spöa skiten ut dom med 0-7 oxå.
Hoppas ni har haft en bra onsdag trotts allt regn
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela