Sara Bjersgård

friskis

Publicerad 2009-04-29 14:34:02 i Allmänt,


Idag har jag varit duktig och varit ute och sprungit/joggat...tänkte jag skulle hitta en ny springväg då jag inte ville springa inåt stan mer med alla rödljus. Begav mig ner mot torpaskolan och runt och sedan bortåt gräshagen.....de gick så himla lätt att springa idag och kom in i min andra andning nästa direkt...vilket typ aldrig hänt. Brukar alltid ta ungefär 2½km innan de lättar i andningen. Men då de gick så lätt sprang jag på och sprang nästan igenom gräshagens centrum och då fick jag ta och vända=)sedan försökte jag hitta hem.....blev en sträcka på 5km ungefär och de kändes super!! Så min morgon började väldigt bra och känner att de kommer bli lättare att bege sig ut nu då de gick så bra idag.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela