Sara Bjersgård

godmorgon..

Publicerad 2009-04-16 09:29:08 i Allmänt,

Godmorgon mina vänner!
Vilket underbart väder de är ute....och såg nyss på vädret att de ska hålla i sig iaf till lördag....härligt!
Ska försöka skriva färdigt mitt 2min "tal" om IPCC så bör jag klara av dagens rollspel. Som tur är ska enligt anvisningarna för min roll ska jag bara läsa upp massa fakta om hur klimatet påverkats och kommer påverkas i framtiden. Jag ska inte väva in mina egna åsikter eller nåt. Dock kan de andra som representerar länder be mig om ett inlägg med statestik......så ska till skolan lite tidigare och skriva ut den senaste rapporten från IPCC hemsida. Mer än det har jag inte fattat av uppgiften....lite mysko övning tycker jag!

Slutar vid 16 och sen ikväll ska jag träna Ki box med Lina.....härligt! Var super längesen jag tränade på friskis nu och länge sen jag träffade Lina med=)

Hoppas ni får en härlig torsdag......snart helg ju!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela