Sara Bjersgård

inget napp...

Publicerad 2009-04-05 11:07:59 i Allmänt,

Tyvärr hittade jag ingen klänning igår.....testade några men dom satt antingen konstigt eller så passade inte färgen mig. Jag var typ inne i varenda affär man kunde tänka sig ha lite finare klänningar. Nu får jag ta en sväng upp till a6 för att reka i dom affärena där. Men kommer inte hinna dit förrens efter påsk.....allt får vänta tills efter tentan! Isse hittade ett par jättefina kostymbyxor inne på dressman så nu är han färdig.....fuskisen!
Hittade hurrr mycket annat fint som helst igår som jag gärna hade köpt men fokuset låg på klänningar så testade aldrig nåt annat. Vill snart ta en shoppingrunda och inhandla lite inför våren/sommaren...finns så mycket fint nu.
Men såg i almernackan nu att jag inte har en enda ledig lördag förrens om typ 5 veckor.........de är alltid nåt inbokat men ska försöka klämma in lite shopping med=)
Tog en lång sovmorgon idag och ska sätta igång och plugga nu. Har ungefär hälften kvar att läsa idag så de ska nog gå bra. Så synd att solen inte skiner idag då jag hade planerat att sätta mig ute och läsa......
Hoppas eran söndag blir härlig!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela