Sara Bjersgård

lördag....

Publicerad 2009-04-04 11:57:13 i Allmänt,

Nu ska vi snart åka ner mot stan och kolla på klänning/kostymbyxor till bröllopet. Hoppas verkligen vi hittar de vi söker idag.
När jag kommer hem sen blir de läsning av "hållbar utveckling"-boken...hann läsa ungeför 1/4 igår. Tog förvånansvärt lång tid att läsa igår men de var krångliga kapitel om kretsloppen i naturen och olika ämnens kretslopp. Saker jag gärna vill förstå och kunna, dock aldrig lärt mig innan. Därför läste jag allt väldigt noga och läste om vissa stycken så de skulle sätta sig. Allt handlar ju om kretslopp i slutänden och vill därför kunna varför haven/sjöar försurnar m.m.
Igår hängde jag faktiskt med älsklingen ner till klubbstugan i Huskvarna och satt precis i dörröppningen där i bara linne och uppkavlade jeans och läste....såå himla gott! Kändes verkligen som sommar och fick nog min först solbränna igår med=)
Ikväll blir de filmmys.....de var planerat att vi skulle gå på bio men tyvärr fanns de inga platser kvar knappt på den filmen "vi" ville se, så bli i veckan troligtvis. Beroende på hur mycket jag behöver plugga.....uch va skönt de ska bli när tentan är över och man kan lägga de bakom sig(förhoppningsvis)
//S

Kommentarer

Postat av: linda gibbs

Publicerad 2009-04-04 21:51:20

Hej Sara.

Hoppas du hittat en fin klänning och att du även hunnit njuta av det underbara vädret!!

kramar linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela