Sara Bjersgård

mystiskt....

Publicerad 2009-04-15 17:47:35 i Allmänt,

När jag kom hem i lördags från jobbet så var ju ett gäng trevliga människor här hemma hos oss. När jag gick in på toan för att byta om så möttes jag av de här:

Nu kanske ni undrar vad som är konstigt på denna bild. Men någon (som måste druckit lite för mycket) hade tagit sig tiden att flytta på mina bilder jag har satt över toastolen. Ena satt mitt på badrumsspeglen så man inte såg sig själv...en satt i duschen.....
Under resten av kvällen sen blev de en lek att satta bilderna på andra tankfulla/symetriska sätt. Anna var väldigt symetrisk medans Dannes sätt krävdes en lååång förklaring bakom varför dom satt där dom satt.

När jag sedan skulle sätta tillbaka dom på söndagen där sen hittade jag bara 3st.....den 4 satt över dörrkarmen när man skulle gå ut-fyndigt Danne!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela