Sara Bjersgård

Precis hemkommen från promenix

Publicerad 2009-04-15 17:40:54 i Allmänt,

Nu har jag precis varit ute på en promenix.......solen sken så starkt nu och de var så skönt. När man väl kommer iväg är de ju oftast de....

Kunde gå med bara en tunn kofta.....idag tog jag även med mig min lilla mp3 då jag kände för lite bra musik. Har Chris Brown i lurarna och vissa av låtarna är så bra att gå till.....ska försöka lägga upp min favvo senare. Kom även på mig själv idag att gå och mima till låtarna...måste ju se heldumt ut där jag går och svingar med armarna och pratar för mig själv...tss!

Nu ska jag ta och läsa in mig på min roll som representant från FN:s klimatpanel- IPCC då vi ska spela rollspel imorgon i skolan och ha vår egen klimatkonferans. Jag hoppas jag slipper prata särskilt mycket då jag knappt fattar hur vi ska göra. Dock tror jag ingen riktigt vet....hahah
Blir spännande iaf att testa.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela