Sara Bjersgård

shoppoholic

Publicerad 2009-04-17 19:53:13 i Allmänt,

Uch vad de är farligt att gå på stan med pengar på kontot.........svisch säger de så går man där med 5 kassar och tomt i plånboken.
Var ju på stan med syrran i dag efter skolan då vi skulle införskaffa massa skojiga saker. Köpte saker jag behövde såklart men lite andra saker slank liksom med......men är sååå nöjd med alla inköp idag. En riktigt bra shoppingtur helt enkelt.
Vet ni vad jag har köpt.....en ny klänning att ha till bröllopet!!! Annie sa till mig då jag köpte den första att jag kanske skulle vänta lite och ha is i magen då den inte passade mig till 100%.(lite kort). När vi nu var inne på Gina tricot så hittade jag en superhäftig klänning som jag tog och provade och den passade så himla bra. Så jag köpte den....hahah! Men jag kände de att klänningar kan de alltid vara bra att ha nu till sommaren=)

Köpte även en fin,virkad,vit bolero att ha till...........

Köpte även två ursöta tunikor på Gina som jag verkligen kan rekommendera era att springa och köpa. Perfekta att ha till leggings. Fick bli en härlig gul och en klassisk svart.


Köpte en härlig utsvängd kjol på rea som jag först testade med en body...sååå himla fint. Tyvärr kan jag inte ha en body med så åtsittande armar så blev bara kjolen. (någon som vet om de finns body:s med kortärm eller linneform)
 


Köpte även massa krimskrams som nya solbrillor och ett fodral så jag inte behöver ta sönder detta par. Sen köpte jag snygga armband i läder..älskar dom! Blev även en sväng på Kicks med nytt sprej,rosa rouge och concealer.

Köpte även nya leggings då mina favvopar gått sönder-köpte likadana=) Blev även ett par fina strumpbyxor som jag kan ha om de blir kallt vid bröllopet- annars kör jag nog utan! Köpte även ett sjukt skönt baslinne på JC- kommer garanterat köpa fler där......sååååå härligt material och lite längre i modellen. Att jag inte köpt de där innan.......!!!!!!


Visst var de bra köp!??
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela