Sara Bjersgård

tröttis...

Publicerad 2009-04-16 18:05:32 i Allmänt,

gud.....nu har vi suttit och förhandlat (på låtsas) i flera timmar......alla tig de verkligen seriöst så vi gick verkligen inte förrens alla länder hade skrivit på något slags förslag mot bättre miljö. Har precis ätit lite pasta och ska snart svida om till träningskläder. Ikväll blir de ju ett 80min Ki box-pass....var evigheter sedan vi var på de nu.....kommer alltså vara helt dö efteråt!
Imorgon är de fredag och jag har verkligen längtat tills denna helg....haft så mycket krav och måsten i veckan och nu börjar de äntligen mattas av. Imorn ska jag och en annan i min grupp sätta oss i bibblan och börja på vårt fördjupningsarbete. Vid 13-14.30 har vi handledning så då ska vi få lite hjälp att komma vidare.
Efter skolan blir de shopping med min syster....ska bli så skoj. Vet massa jag vill köpa.....kliar i fingrarna redan=)

Dax att byta om..
//S

Kommentarer

Postat av: Big sis

Publicerad 2009-04-16 22:48:30

Ja ska bli askul o handla. Har massa jag vill inhandla med, dock kommer nog min plånbok att skrika ifrån rejält tror jag... gäller att prioritera... Har massa att berätta med...



Ses imon!



ps. Viktor du är allt för skojsig... :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela