Sara Bjersgård

uppdatering om helgen...

Publicerad 2009-04-13 15:50:26 i Allmänt,

Så, nu är påskhelgen snart över och den har gått så himla fort. Har haft 2 väldigt bra dagar på jobbet med promenader och hopp på studsmattan. Letat påskägg i trädgården och varit på utflykt. Blev lite övertid igår pga stökigheter men de gjorde inte mig nåt. En bra helg allt som allt.
I lördags hade Isse bjudit hem hela "växjö"-gänget och dom grillade och hade du kul.....då tyckte jag de var lite tråkigt att jobba men kom hem vid 22 till ett gäng glada människor och satt och pratade allt för länge*fniss* Blev lite för lite sömn mellan lör-sön men som tur var gick söndagen så snabbt så.
De har även varit så skönt att jobba då jag helt glömt bort tentan och allt pluggande som väntade mig....blev ett litet break och de var väldigt skönt såhär i efterhand.
Blev ju även en helg med 24 timmars arbete+ storhelg+ helg ob= money money money=)

Idag tog jag en sovmorgon till 9....hahha....och sen har jag pluggat. Känns faktiskt rätt bra men har fortfarande massa begrepp jag ska lära mig.......precis övat in antroprocentrisk natursyn....skitsvårt att säga bara..hahah! Men nu sitter de....ska försöka att lära mig skillnaden på bioackumulation och biomagnifikation oxå..blandar ihop dom hela tiden. Så jag kan innehållet men behöver ju en "rubrik"/namn för de jag kan.

Ikväll får jag otroligt trevligt besök av min kära vän Karin som är hemma från Sthlm över påsk. Ikväll var den enda tiden vi kunde träffas så klart jag lägger pluggandet åt sidan.......allt för att prata strunt och livet med min vän!

Nähä...nu ska jag och älsklingen åka till Maxi och fylla upp vårt kylskåp som gapar tomt.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela