Sara Bjersgård

Fredag och helg....

Publicerad 2009-08-21 10:30:54 i Allmänt,

Godmorgon godmorgon!
Ledig idag och har därför tagit mig en välförtjänt sovmorgon....underbart.
Hade en väldigt mysig och trevligt gårdag som inleddes med skola och väldigt givande föreläsningar, då känns de roligt att sitta där på "pinnstolarna" och bara lyssna. Speciellt bra var den om Autism och det är ju ett område jag verkligen är intresserad av.
Efter skolan åkte jag hem en snabbis och bytte om innan jag skulle möta upp kompisar från skolan på Claras. Dessa underbara människor är de jag först blev vän med på HLK, typ och ingick i min första studiegrupp. Vi har alltid haft så kul ihop och försöker träffas så ofta de bara går. Så massa prat om allt man missat sen senast och mumsmums fika blev de.

Idag är planen att sitta och läsa en massa om Rett syndrom och sedan sammanfatta kort vad denna utvecklingsstörning innebär. Detta ska vara grunden för vårt fördjupningsrarbetet och tror de kommer bli kanon. Måste även hinna med att damsuga lite här och sedan kommer VirreViktor ieftermiddag, så då blir de kvalitetstid. Han åker tillbaka till Växjö imorn, så man vet aldrig när man får träffa honom igen.....

//S

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2009-08-26 07:53:06

Nu blir jag också sugen på fika så det är dags att äta rejäl frukost innan jag gör något dumt ;)

Låter som det du pluggar är riktigt intressant, kul!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela