Sara Bjersgård

helgen..

Publicerad 2009-08-15 17:45:03 i Allmänt,

Idag har jag inte gjort alls mycket. Tog en välbehövlig sovmorgon, då jag sovit väldigt dåligt i veckan. Har även skitit i de mesta här hemma denna veckan, då jag pendlat med buss och kom inte hem förrens sent på em/kväll. Var då så trött att jag hamnade i soffan direkt med lite mat och sen sängen runt 21......Så därför har jag diskat upp vår gigantiska hög av disk. Plockat iordning den stora klädhögen jag bildat och plockat iordning, så lägenheten ser lite fräschare ut.

Älsklingen har varit borta hela dagen, med innebandyn, så varit ensam hemma och då passar jag även på att spela hög musik,sjunga och dansa omkring. Ska ta och lägga en ansiktsmask nu och fixa mina naglar......lite alone time, liksom=)
Är så tråkigt väder idag....regnat nästan hela dagen, här i Jkpg. Hoppas på bättre imorn, för då blir de nog en löprunda eller en långpromenix.

Vad ska ni hitta på denna lördagkväll?
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela