Sara Bjersgård

Klädsel för dagen...eller tisdagen!

Publicerad 2009-08-26 21:36:31 i Allmänt,

Tisdagens klädsel blev väldigt casual då jag hade förläsningar hela dagen....man måste ju klä sig smart=)



Vi hade en jättebra föreläsning på eftermiddagen, där en mamma till en pojk med down syndrom berättade. Hon sjöng och spelade upp massa olika scener, bla på hur hon blev bemött av läkare och andra experter. Endel började nästan gråta då allt var väldigt omtumlande och vissa stunder ledsamt.

När jag kom hem kände jag att jag behövde en långpromenix, så jag svidade om till min favvotröja och mysbyxor och med ipoden i högsta hugg.


Sedan blir de en myskväll vid tv:n.....underbara tisdag!
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela