Sara Bjersgård

uppdatering

Publicerad 2009-08-29 15:27:25 i Allmänt,

I torsdags hade jag en bra dag med massa shopping och träning med Lina.
Hittade massa av härliga stickade tröjor och cardigans som jag kan ha nu i höst och vinter, perfekt!! Köpte även en underbar sjal, nya jeans och ny mascara. Nästan allt blev köpt från Gina och HM. Fick även med mig två snygga baslinnen från Vero Moda. Så vill ni ha billiga (69kr) boxarlinnen i höstiga färger är de en affär för dig.

Blev ett härligt stopp på Mackmakeriet för att ladda inför träning. Tog deras salami/brie och andra delen en mozarella med basilika....jammi!


Sedan blev de ett tufft Kibox-pass, och vi var inte alls laddade=) Men gick rätt bra och gud vad kul de är att slåss..tss. Dock har jag träningsvärk idag....men de ska ju kännas att man tränat ju!

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela