Sara Bjersgård

Glad....

Publicerad 2009-12-18 10:49:12 i Allmänt,

Åå är en bra dag idag....eller igår var det egentligen men det smittar av sig på idag=)
- fick reda på att jag är godkänd på min hemtenta, den jag inte alls var nöjd med när jag lämnade in den....hade varit superjobbigt att behöva komplettera nåt nu då man knappt kommer ihåg vad man skrev. Men nu är jag godkänd i den delkursen med....ska hämta ut den idag hade jag tänkt, ska bli intressant om man har fått nån kommentar om arbetet.
- Vi har fått brev/svar från Louie från Fillipinerna som är ansvarig på internationella kontoret på San Carlos....vår kontakperson på skolan här i Sverige har haft kontakt med honom hela tiden innan men nu skickade vi ett "hej"-brev och även varsitt personligt brev om oss till honom, så han får en bättre ide vilka vi är och vad vi vill göra när vi är i Fillipinerna. Han skrev att han skulle kolla allt med rektorn på skolan, men att han inte såg alls några hinder för att vi ska få komma dit och göra både vfu och examensarbete....jihooo! Börjar kännas mer verkligt att vi ska dit nu...dock skulle dom gå på jullov nu så han skulle ge oss ett mer okey i jan...så de är bara att vänta och se!

Nu ska jag svida om till långkalsonger och promenadkläder....ut i kylan och röra lite på fläsket=)

                                                                                                                             //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela