Sara Bjersgård

julmysigt...

Publicerad 2009-12-13 20:55:24 i Allmänt,

Har haft en riktig slappar helg....i fredags blev de lite pluggande, sen julshopping på stan med syster. Nu har jag fixat alla Isses julklappar med så nu är de bara till mor kvar...skönt att de mesta är fixat tycker jag. Hann med 2 promenader och julklappsinslagning innan de blev dax för idolmys....underbar fredag.

Mysigt med massa paket under granen...

Resten av helgen har bara varit att slappa hemma i soffan men bra tv och mys....och så lite promenader i den härlig vinterluften. Nu vill jag bara ha lite snö så de blir ljusare ute och få lite julstämning med...

Hur har din helg varit?
                                                                                                                          //S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-12-14 10:15:32

Åh vad mysigt med julgran! här snöar det för fullt idag, så fint. Och mer ska det bli har jag hört:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela