Sara Bjersgård

nya hyllor

Publicerad 2009-12-17 20:39:54 i Allmänt,

Fick Isse att köpa hyllor till vardagsrummet....tog ett tag att övertyga honom men de gick=)
Efter mycket strul fick han upp dom....så nu har jag pyntat dom med massa fint, dock behöver jag verkligen beställa och framkalla kort, då vi bara hade massa gamla.



Idag har varit riktigt seg....inte på humör för nåt och bara allmänt nere. Legat under täcket och läst mina engelska avhandlingar och drickit massa te. Blev även en promenix på fm i de iskalla!!! vädret....kändes som jag förfrös ansiktet och blåste nästan bort vissa stunder.....dock var den varma duschen underbart skönt efter...hahha!
Imorn blir de lite pluggande till och sen bär de av hem till Hok för lite pre-fix inför julafton..myspys!

                                                                                                                                  //S

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2009-12-18 09:14:35

Snyggt det blev :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela