Sara Bjersgård

sista dagen på de gamla året...

Publicerad 2009-12-31 14:10:15 i Allmänt,

Helt sjukt att vi lämnar 2009 inatt....vart tog detta året vägen? vad har jag åstakommit detta år?
Just nu kommer jag knappt ihåg allt som hänt....tur att allt är dokumenterat i bloggen så man får en liten tillbakablick. Bästa upplevelsen detta året tror jag var Korfu-resan med tjejerna....njutbar semester, precis lagom och helt underbart...längtar verkligen tilbaka. Bästa investeringen detta år.....helt klart en diskmaskin*tss*...nu har vi verkligen inget att bråka om i vårt lilla hushåll och ett viss harmoni har uppstått=) Mest njutbara detta året...åå detta är svårt att välja, men måste vara när första vårsolen värmer mot ens ansikte....då är jag genuint lycklig!
Känns som jag har ett kanon år framför mig med alla dom planer jag har under 2010. Vecka 4 börjar jag min nya kurs med Idrott....ska bli superskoj, och har höga förväntningar på denna kurs. Sen HT 2010 åker ju jag och Lina till Fillippinerna i 2månader om allt går som vi vill. Tror att 2010 har alla förutsättningar att bli de bästa året "ever", eller vad tror ni?
Igår hade jag en riktig kompisdag med Karin....då vi träffas allt för sällan!=/ Vi tog en sväng på mellandagsrean och hittade massa fint. köpte mest träningskläder, då de är de jag behöver! Sen blev de promend hem i de fina vädret, laga mat, och sen tog vi en långpromenix. Kvällen bestod av spel, choklad, Libanesiskt och filmmys. Tack för en toppendag vännen!

Idag mår jag dock inte allt för bra.....hängig och superförkyld, så typiskt att bli dålig då jag var liggande förra året med. Men efter att ha tagit en Ipren, honungsvatten och nässprej känner jag mig rätt okey nu. Dock kommer jag nog inte var superpigg och social i kväll...men men! Vi är iaf bjudna till Mats och Karin där vi blir runt 12pers...känns väldigt lagom och ska bli skojsigt. Fick ju som sagt inget firande förra året så nu vill jag klä upp mig och umgås med vänner detta året, skoj tycker jag=)

Hoppas ni får en toppen nyårsafton och så hörs vi igen 2010.....
Massa kramar

                                                                                                                            //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela