Sara Bjersgård

Träningstips...

Publicerad 2009-12-12 17:36:08 i Allmänt,

Lyckats hålla mina dagliga promenader och de känns bra faktiskt...hoppas se resultat inom kort. dock känner jag hur bra jag mår av att få luft och speciellt dagssol....viktigt för att inte bli deppig av detta ständiga mörker.
Här kommer lite träningstips som verkligen funkar.....=)


Absolut bästa låten för powerwalk/promenad.....rytmen i denna låt är så oslagbar och skitbra att sätta igång när du börjar bli trött...ger verkligen extra kraft! Chris Brown - Forever



Efter all träning är de bra att fylla på med protein och även få i sig kalcium.....(har jag hört). Därför är en god smoothie perfekt att ta efter. Själv är jag väldigt dålig på att äta nåt alls efter träning...måste bli bättre på de.
Här är en smoothie av enklaste form....mjölk,hallon,blåbär=mixad med endast stavmixer. Toppa med krossade linfrön för nyttiga fibrer.


Har ni några träningstips som jag kan använda mig av???...behöver all hjälp jag kan få=)
                                                                       
                                                                                                                       //S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela