Sara Bjersgård

älsklingen...

Publicerad 2009-02-26 19:27:05 i Allmänt,

Titta vad jag fick av älsklingen när han kom hem........


Underbart mysig bok.

                                                       Min favoritkudde......
                                                          ......det är den bredvid din.


här är en övning för att hålla sig iform
Upp...
Ner..
Upp...
Ner...
...så tar vi andra ögonlocket!

                                                  
                                                               Det är lättare att vara ensam när man har sällskap


Vissa dagar känner jag att om sagoprinsen kysste mig
skulle jag förvandlas till en tvättmaskin.


                                                                                             Det är inte solsken jämt
                                                                                 men alla moln är inte heller gråa.

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela