Sara Bjersgård

google..

Publicerad 2009-02-28 15:07:10 i Allmänt,

Förstår ni hur kul de är att googla sig själv..........=)
Sökte enbart på mitt efternamn nu då de är så ovanligt....fick fram en sida (kindo.com) där man kan söka på sitt efternamn och se hur många andra i Sverige som heter det.
Jag visste iof redan att de är 5 personer som har efternamnet Bjersgård vilket är min familj....de står även att detta gör vårat efternamn till nr 1625 i populäritet i Sverige....häftigt va!

Det första som kommer upp när man googlar Bjersgård är ett lantbruk /herrgård som heter så i Skåne....hahah!
Det finns även en annan Sara som bor i Bjersgård.....så roligt de hade varit att stöta på henne....=)

Mycket roligare kan man inte ha en lördag....
Dax att måla mina naglar med ett av de nya lacken jag köpte idag.
Var på kicks och "storhandlade" och köpte både hårfärg, rengörningskräm och fina lack. Försökte hitta ett sånt där fint persikofärgat men fanns ingenstanns.....blev ett likande minilack iaf från mavala,la inga pengar på ett stort vanligt då jag inte hittade de perfekta.
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela