Sara Bjersgård

info...

Publicerad 2009-02-26 19:33:39 i Allmänt,

Kollat upp alla möjliga sjukdommar och intoleranser man kan ha nu........magkatarr uteslöt jag då de stod att magsmärtorna stillas då man äter. För mig är de ju tvärtom.....de är ju då jag får som mest ont. Så därför måste de ju vara nåt jag är "allergisk" mot. Annie tog även upp gluten men de till min fasa slog jag snabbt ifrån mig. Hela mitt liv skulle drastiskt förändras om jag skulle vara glutenintolerant...........de skulle betyda hejdå till pasta,flingor och knäckisar. Hur skulle det gå?
Nä.....jag tror de är laktos så ska köra på den linjen och försöka hålla mig borta från mjölkprodukter. Är svårt på praktiken då man måste beställa laktosfri mat så får försöka gå på uteslutningsmetoden för vad jag kan äta eller inte.
Känns lite bättre idag dock några anfall av smärta i magen.....klarat mig utan massa toabesök oxå*host*
Annars är jag frisk som en nötkärna.....säger doktorn=)
//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela