Sara Bjersgård

japps...

Publicerad 2009-02-18 16:09:43 i Allmänt,

Redan hemma....härligt, härligt!
Var inte så trött när jag lämnade praktiken men gud vad trött jag är nu.........*gäsp*
Tror jag ska försöka gå en promenad direkt efter praktiken än att komma hem och sätta mig och sen försöka komma iväg. Kan ju bestämma mig för att gå en bit från skolan hemåt innan jag hoppas på bussen och åker med den en kortare sträcka. Sen kan jag även hoppas att byta buss vid Juneporten och gå hem därifrån....kanske ska man göra både och!

Dagen har annars varit bra...dock blev de inget samtal med handledaren fast de var inplanerat....men kände ju de på mig=) Nu kommer vi inte kunna prata förrens fredag, som tidigast, då hon är på handledarträff på HLK hela dagen imorn.

Vet inte vad jag ska hitta på i eftermiddag/kväll.....kanske ska kolla om Annie vill gå en promenix imorn, har ju bara 5min gångavstånd till henne nu eller kolla med Lina om vi ska chansa på att träna kibox imorn kväll...dock är jag fortfarande rätt förkyld så frågan är om man vågar de. Har ju massa roliga planer i helgen som jag verkligen ser fram emot(ska till Viktor ju) och sen går de verkligen inte att vara sjuk under sin praktik-period då man får ta igen de senast iså fall...inget kul alls.

Nähä......känner mig pank oxå.....hatar känslan av att vilja hitta på saker,köpa saker och inte ha pengar till det. Skulle kunna beställa den där kursboken vi ska ha seminarium på efter vfu:n, men finns inga pengar till det.

Måste nog ta tag i nåt nu för alternativet är att ta en liten tupplur=)
//S

Kommentarer

Postat av: big sis

Publicerad 2009-02-18 18:45:30

Gå en promenad med mig imon.. det röstar jag för...!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela